vineri, 26 martie 2010

Dnipro fun


In trenul cu care am ajuns in Dnipro am fost impreuna cu 2 din viitoarele colege , Ana din Croatia si Filippa din Suedia . Nu ne-am intalnit insa decat cand am pasit pe peronul garii din Dnipropetrovsk . Orasul e foarte mare , tin minte ca am facut mai mult de 40 de minute cu marshrutka pana in cartierul in care stam noi . Este un oras foarte mare , dar neprietenos cu turistii. Microbuzele despre care vorbesc acopera tot orasul si sunt foarte multe , o gramada de numere si foarte greu de tinut minte. Le este foarte usor de exemlu sa schimbe traseul daca intampina un blocaj rutier sau ceva de genu . Opresc oriunde si nu au statii definite , astfel este foarte greu de tinut minte un traseu prin oras. Pot spune ca este cel mai "unfriendly" oras pe care l-am intalnit pana acum.
Noi stam in cartierul Shinnik si pana acum am descoperit ca trebuie sa luam marshutka 45,69,123,145,136 pentru a ajunge in zona . Incet incet descopar orasul.
Inca din prima seara am facut cunostiinta intre noi si cu gazdele cu gazdele proiectului, nu am avut divergente pana acum si totul pare a fi in ordine.
Am avut parte si de un global village in apartamentul nostru unde am mancat si baut , chestii traditionale. Fiecare am avut cate o prezentare si cate ceva special.
pe langa gasca obisnuita , au mai fost un brazilian , un japonez , o turcoaica si un egiptean. Iarna inca nu a parasit pe deplin Ucraina dar atmosfera e incinsa.

Am scris bucata asta in romana ca sa poate intelege si Coada )))

the very first moments in tha crib , we were soo tired


Slibovita !


Global Village in our crib


first night drink


Un comentariu: