marți, 25 iunie 2013

Mischa Badasyan, artist contemporan rus

                                                                          in metrou

Chiar ma gandem ca poate cea mai valoroasa parte a calatoriilor sunt experientele interpersonale care le ai cu oamenii intalniti. Poate ca dea lungul vietii ajungi sa intalnesti mii de persoane interesante de la care poti invata ceva sau chiar admira.

Pe cand eram in Bratislava am gazduit un tip din Rusia, artist de meserie care locuia ca orice persoana hip care se respecta in Berlin. Se numeste Mischa Badasyan, iar dupa nume si infatisare ceva imi spune ca are origini armenesti. Facea la momentul ala un tur prin anumite capitale ale Europei pentru proiectul sau de atunci Adbuster. L-am ajutat cu filmatul acestui proiect in Bratislava si Viena si mi-am adus aminte de el cand i-am vazut ultima instalatie facuta pentru sustinerea miscarii din Turcia in Berlin.


                                                        BRN 2103 - Bunte Republik Neustadt 


Era Noiembrie daca imi aduc aminte bine si era un frig afara de inghetau apele, se poate vedea si de pe filmare la un moment dat tremuratul camerei si termometrul care arata -2°C. 



Cu acest proiect a poposit si pe la Bucuresti iar daca va intereseaza, mai multe despre Adbuster cat si despre restul proiectelor puteti intra pe situl lui aici

Majoritatea nu apreciaza sau considera limitat acest tip de arta insa doar in momentul in care afli motivul sau istoria unei astfel de lucrari o poti intelege mai bine. Eu sunt de aceasta parere si incerc pe cat de mult posibil sa caut partea pozitiva in fiecare lucrare sau experienta.

Imi place foarte mult filozofia lui despre viata  "If you dont have a shadow you are not staying in the light.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu