duminică, 26 mai 2013

Festivalul si potopul de dupa !

S-a terminat festivalul Food for your senses 2013, 17-19 mai 2013 insa nu si pentru noi. Dupa doua zile de la terminarea festivalului pe 21 Mai dupa ce am terminat treaba care o aveam, am trecut prin campingul festivalului. Au fost prezenti aproape 800 de oameni in camping, dupa cum se poate bine vedea majoritatea au considerat ca e mai usor sa iti cumperi un cort nou decat sa il dezansabmlezi pe cel vechi si sa il bagi in punga. Mentionez ca am ajuns pe 21 seara si ca pozele sunt facute la practic doua zile de la terminarea festivalului. Acolo, probabil ca si in zilele precedente membrii ai unor organizatii nonguvernamentale strangeau berea si bautura pentru pertrecerea data de organizatia lor dar in acelasi timp luau corturile si materialele care ar putea fi folosite (ca si: corturi , saci de dormit, scaune, mese, haine). Noi am luat ceva in genul a 70 de beri dar dupa cum se vede si in poze am gasit cu mult peste mie, foarte mult as putea spune.. Erau baxuri intregi de care pustii nici nu s-au atins. Inteleg ca epoca consumerismului a ajuns la acest nivel insa dupa cum a si declansat o discutie pe profilul meu de FB.

                                                                  Corturi intregi lasate in urma
                                                 Imagine de asamblu cu o parte din camping

In jumatatea de ora prin care am perindat prin camp, am gasit dat de diverse articole, printre care din cele mai ciudate: Un casetofon cu CD, o masca de lemn cum au calusarii in Romania, un recipient de bere de la dozator, o orga mare de lemn.
Casetofonul
Orga lui Mambo Shinki 


                                                         Doze si baxuri intregi de bere

Ultimele zile dupa festival a fost crunt, pe langa faptul ca era plin de noroi absolut peste tot a trebuit sa ne organizam sa strangem gardurile, corturile si resturile festivalului. Am avut noroc ca nu m-au implicat in toate treburile “murdare” si ca am avut destul timp liber pentru a ne bucura de Luxemburg.

                                                   Consumerismul adus la apogeu

Datorita conditiilor vitrege, organizatorii au fost nevoiti sa apeleze la niste servicii suplimentare ceea ce a modificat considerabil o buna parte din buget. La fel, deoarece Vineri si Duminica a plouat aproape in continuu, foarte multi oameni nu au fost prezenti cu toate ca aveau cumparate bilete. As fi avut impresia ca acest lucru nu a influentat prea mult finantele, insa metoda principala de venit (vanzarea de bauturi alcolice) a fost afectata la maxim. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu