luni, 19 aprilie 2010

Ukrainian All Star Game


Weekendul trecut am preferat sa nu plec din oras deoarece am aflat ca in oras va fi All Starul Ucrainean , Match Zirok dintre cei mai buni jucatori ucraineni din campionatul lor si cei mai bun straini din campionat , pe scurt Ukraina vs Legion.
Meciul a fost interesant , mai ales datorita faptului ca e prima data cand particip la un All Star , fie el ucrainean sau romanesc. Showul , destul de bine organizat , cu jocuri si concursuri pentru public si binecunoscutele Skills , 3 Puncte si concursul de Slam Dunk.

Lume a fost destula si nu numai din Dnepropetrovsk , orase ca Berdyansk , Mariupol , Zaporoje sau Odessa avand sustinatorii lor in tribune. Incerc sa pun cateva poze profesioniste de pe siteurile de specialitate de aici dar se pare ca limba rusa inca imi da batai mari de cap , pana atunci voi posta un link si cateva poze facute cu aparatul meu , calitatea nu este prea buna avand in vedere ca ecranul este in continuare bulit si nu pot verifica pozele.

inca imi este foarte greu cu limba asa ca voi posta doar un link cu un video de la eveniment

http://turnir.com.ua/basketbol/video/17042010-ukraina_legion_123_125





the Foxy Ladies from Kiev


Gagicile din Ucraina in cautare senzatii tari !


La final organizatorii au lasat publicul sa intre pe parchet si sa verifice daca instalatia e corespunzatoare )))
http://turnir.com.ua/basketbol/video/17042010-ukraina_legion_123_125

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu